Nu blir det utgång.

Nu är jag på G, nu är ipoden laddad men ny(?) musik. Dock fattar jag inte hur jag får bort de gamla låtarna, för det går inte. Försöker varje jäkla gång. Får väl återställa hela jäkla ipoden för att få bort låtarna.
Aja, hur som haver så ska jag ut i den fina vädret nu. Sen blir det till att käka något, börjar bli hungrig. Vad ska man äta idag?

Fan vad gött det hade varit att ha en hund, som kunde gjort en sällskap på promenaden och då hade man ju kommit ut lite oftare. Jag ska skaffa mig en hund när jag blir rik & så ett stort hus (i orrefors eftersom Mattias vill flytta dit sen när det är dags för hus, haha) & så ska jag skaffa mig en massa ungar, bara för de är så mysiga.

Nehe, nu ska jag inte tjattra mer. Jag ska ju för fasen ut på promenad. Varför skriver jag det ens här?
fan jag är inte riktigt klok ibland. Hejsvejs. UT MED ER SITT INTE HÄR OCH LÄS! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0