En tripp till Kalmar!

Jag tror jag har vänt på dygnet, det är så jäkla typiskt mig. Trots att jag inte somnade förens tre inatt och gick upp vid nio tiden så är jag inte så trött nu, det är sjukt!
Måste försöka vända tillbaka dygnet, ska gå upp tidigt imorgon och ut på promenad.. eller njaa.. det får bli på måndag, det är ju fasen lördag imorgon, då ska man ju få sova. Man tappar totalt bort dagarna när man inte har något att göra.
Fuck arbetslöshet!

Idag har vi varit i kalmar med John, han handlade present till Fhilippa och vi var med som stöd. Vi åt kinamat och jag hittade mig en snygg tröja. Det var en ganska så rolig tripp, med tanke på: När mattias & john umgås är det alltid något som händer, och idag var det inget undantag, inne på elgiganten sätter mattias igång ett larm, som personalen inte får av, så det tjöt ett bra dag därinne. Inne på stadium (tror jag) så välter john cyklar och kan inte få upp cykeln på stödet igen. Ja, det finns mer.. så min tripp til kalmar blev ganska kul.

Fan vad jag skriver osammanhängande.. eller tråkigt iallafall. Jag vill hitta min skrivarglöd igen, vart är den?
Min blogg är så sjuuuukt tråkig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kanske sluta helt och hållet, vem bryr sig?

Förresten, idag så hade vi fått en värdecheck från coop, där man kan bo på hotell någonstans i sverige (och utomlands också), för ett rätt så bra pris. Så har kollat på hemsidan där alla hotell var, men vi får se.
Känner jag oss så kommer ingenting att ske, för vi är så jävla dryga!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: caroline

Nej inte sluta skriva!!!

2008-09-19 @ 23:35:51
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag har praktik på ÖoB ! =)

Inte kul att vara arbetslös du :(

Du verkar ha haft det kul i kalmar iaf =)

2008-09-20 @ 07:25:48
URL: http://emelienordmark.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har praktik på ÖoB =)

Shit va tråkigt det måste vara att vara arbetslös! Söker du för jobb då?

2008-09-20 @ 08:27:05
URL: http://emelienordmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0