Bebis på G!

Så sitter jag här igen. Men jag har faktiskt varit ute en sväng, var och handlade lite nödvändiga grejer. Och så har jag diskat. Ätit har jag dock glömt bort att göra idag. Frukosten sitter i än, jag är inte hungrig, men måste nog äta.
Vad ska jag laga för mat? Pannkakor? mmm!

Jag pratade med mamma förut och hon har saker till mig. Hon hade en låda full med bebiskläder som jag haft när jag var liten, samt lite som Niklas hade. Och nej jag ska inte ha barn (nu). Men det kan ju vara kul att ha de ändå. För hon trodde att jag skulle få barn först av mina syskon (yes!). Mattias kommer dock att svimma när han får se vad kartongen innehåller, det kommer bli kul. Åh vad han kommer få ryck på mig när jag kommer gå runt med bebiskläder här hemma. Nja det kommer jag nog inte göra, men ska tvätta upp de och sen packa ner de och ställa upp på vinden eller liknande. Så man har det där, så man vet! (: Dock har hon ju denna kartong hemma, men om Linnea ändå skulle till motala i helgen så kanske hon kunde vara så snäll och hämta mitt bebispaket? haha! :D

Jag ska se om jag ska ordna något att äta.

P.s fy fan vad tråkigt jag skulle ha det om jag bodde själv. alltså var singel. jag hade typ dött. d.s

P.s2 rubriken är ironi, om ni inte fattade det alltså. d.s

Kommentarer
Postat av: caroline

jag vill festa med dig också :D vi får gå ut vid löning någon gång, då brukar det vara mkt folk :) Fast vi behöver ju inte längta till någon löning hahahaha!

2008-09-22 @ 21:16:23
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Postat av: caroline

hahaha ja :D var ju tvungen att prata med någon ;)

2008-09-23 @ 10:52:12
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0