Lite bilder i bloggen idag!

Jag har insett att jag är väldigt dålig med att lägga in bilder här på bloggen. Dels för att jag är alldels för lat för att lägga in alla bilder på datorn och dels för att jag aldrig har några roliga bilder att visa er.
Men just idag ska det bli lite ändring, ni ska få se lite bilder från lägenheten. Vet inte om jag har visat er bilder från lägenheten förr? hur som helst är dessa fräscha, tog dessa nu ikväll!

Har som sagt städat och nu väntar jag på att Mattias ska komma hem från innebandyn, då ska vi laga lite mat tror jag och kika på tv, blir säkert lagom till AA, så det blir perfekt!

Ska i säng rätt så tidigt ikväll, ska ju upp vid 06 imorgon, men jobbar bara till 14, så det är inte så farligt faktiskt!
Imorse tog jag uterundan och det var skithärligt att vara ute och cykla sådär tidigt på morgonen, hela stan var tyst och det var inte alls så kallt, så det var skönt! Funderar på om jag ska ta uterundan imorgon också (idag var första gången jag tog uterundan...), fast ganska segt att ta den två gånger i rad, men vi får se. Vet inte ens vilka jag jobbar med imorgon.

Men nu ska jag ordna med lite ljus, vi hörs!

(givetvis gick det inte att ladda upp bilder nu, men kommer sen då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0