Måndag 10/11

Det känns ju iallafall inte som om klockan är tjugo över nio! Jag vet inte vart denna dagen har tagit vägen? 
Jobbet gick bra, jag fick åka till vårdcentralen med en tanta, så vi satt där i drygt 1½ timme, det var ganska segt, men det gick! Gjorde även mitt test om deligering, så nu är man laglig igen, höhö!
Ska göra insulintestet nästa vecka, så jag får börja ge det också.

När jag kom hem så somnade jag en stund i Mattias famn. Efter det har vi bara legat i soffan hela kvällen. Är supertrött!
Är verkligen skönt att vara ledig imorgon! Så jobbar jag ons&tors kväll och ledig fre-sön, hur gött som helst! :D
Slippa gå upp tidigt! :D Sånt gillas!

Imorgon blir det städ&tvätt som står på schemat, samt handla, det är tomt i kylen!
Får se om vi ska ner till orrefors. Lämna farsdag present till Esa och födelsedagspresent till Jessica. Vet inte om det blir imorgon, men det passar ju rätt bra iomed att jag är ledig. Men vi får se hur vi känner imorgon. Det kanske inte ens är någon där? Annars får vi ta det i helgen.

Nehe, ska borsta tänderna och lite nu. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag är ju inte hemma, men jag kanske ska baka bullar på onsdag, så om ni kommer i helgen så får ni smaka :D

2008-11-11 @ 11:36:06
URL: http://jeflacitypojk.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Jag är ju inte hemma, men jag kanske ska baka bullar på onsdag, så om ni kommer i helgen så får ni smaka :D

2008-11-11 @ 11:36:28
URL: http://jeflacitypojk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0