Jag vill vara morgonpigg!

Godmorgon! Eller förmiddag, eller något annat som passar.

Ja, jag ska inte sticka under stolen med att jag sov länge idag också. Fan fan fan! Jag vill vara morgonpigg, vakna vid 8 och vara pigg, man hinner så otroligt mycket då! Jag vaknade vid 11!! Trots att jag ställde klockan på 10, jag minns inte ens att den har ringt. Suck!

Så idag hinns väl inte så mycket med, börjar jobba vid tre. Men sen är jag ledig tre dagar, ska försöka att komma upp i tid då. Jag vet inte riktigt vad som händer i helgen. Finns inte så mycket och göra och att dra in Mattias till Kalmar ytterliggare en gång bara för att göra något, det tror jag inte kommer funka. Så vi får se vad som händer och sker helt enkelt.

Nehe, jag ska gå in till sovrummet och hoppa på Mattias (ja han sover fortfarande, vad är det med oss?), tycker han kan komma upp nu. Vi måste iväg och handla ägg också, för vi ska äta snitzel idag.

(Och vips så är jag inte alls ledig tre dagar, utan bara två. Imorgon blir det jobb (extra) en c2, ska se om jag kan börjar vid fyra istället kanske:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0