Godnatt på er!

Så är denna dagen snart slut! Har hunnit med en hel del idag, jobbat, städat, handlat, tvättat (okej det var Mattias).
Har lite ont i ryggen nu, så ska strax bege mig mot sovrummet för att läsa lite i veckorevyn sen sova. Ska försöka sova ett par timmar extra imorgon, att gå upp runt nio-halv tio, det är rätt så lagom!

Det är ett jäkla tjat om detta USA-val, vart man är kollar så är det om detta förbannade valet.
Tv, radio, tidning, reklam.. Ah, jag skiter i vilket! Kan det inte bli överstökat? Blir det sånhär stor uppståndelse när det är val i Sverige också? Shit?! Jag vet inte, jag är inte insatt i att alls, tycker sånt är tråkigt. Så jag hoppas att det snart är över. Men när presidenten väl är vald kommer de skrivas/pratas en massa om detta, i flera veckor säkerligen.
Jag är trött på det nu.. trött trött trött.. Skit val!

Nu blir det att borsta tänderna sen försöka locka in mattias i sovrummet, han har fått någon fixidé om att han ska kolla på valet ändå fram till halv sju imorgon bitti. Det kan han ju bara drömma om. Nu ska jag slåss för min sak! :)

Förresten 1: idag har jag och älskling varit tillsammans i 25 månader, wie! :) Grattis till oss!
Förresten 2: imorgon (5 Nov) har vi bott här 1 år. Det ni!


Kommentarer
Postat av: caroline

det som händer i U.S.A påverkar hela världen, därför bör vi bry oss :P måste ju ha lite koll på vad som händer även ifall vi bor där vi bor :P och val i sverige håller jag med om att det är tråkigt, och inga bra åsikter verkar idioterna ha här heller.

2008-11-05 @ 17:31:58
URL: http://carrisparris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0