En vanlig måndag

Godkväll :)

Idag har vi varit i kalmar med familjen Sundman/(och det där svåra efternamnet jag inte kan stava till;).
Mattias köpte sig sin kostym (gah vad snygg han är i kostym;) och sådär, så nu är det fixat, dock kollade jag inte efter någon studenklänning, utan jag väntar med det tills på lördag då det blir växjö iallafall med Linnea.

Imorgon bär det av till Danmark, vilket ska bli superkul och väldigt intressant, dock kommer det bli lite jobbigt att masa sig upp vid fem snåret imorgon, men det får gå, det blir till att sova lite på tåget! SKA JU SITTA MED LINNEA! haha! Jag ska strax göra iordning mina baguetter jag ska ha med mig imorgon och sedan typ sova, vi åker ju vid 06,06 och jag är trött, så det ska nog gå bra. (:

Nehe ska pussa lite på min snygga pojkvän nu och sedan ordna fikat tills imorgon.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0