Storstädning + svimfärdig

Hallå i solskenet.
Visst är det härligt med massa sol? I like it alot! :) Dock får jag spendera tiden inne idag, ska storstäda och tvätta tänkte jag. Ska bara få tummen ur och göra det också! Jag är trött.. så därför blir det nog så att jag inte tar någon storstädning om jag känner mig rätt, haha! Men jag ska försöka vara duktig och göra det. För det behövös!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig på morgonen, jag är alltid helt svimfärdig och snurrig och det ena med det andra. Som idag när jag var påväg mot toaletten så höll jag på att trilla omkull för allt bara snurrade. Det är skitläskigt och jag tycker inte om att stiga upp.. nu är jag ju dessutom själv på morgonen, så det finns ju ingen som kan hjälpa mig om jag svimmar, höhö.

Nehe, nu ska jag springa ner i tvättstugen och se om det var idag jag hade tvätt-tid och sedan upp igen för att slänga i all tvätt i tvättkorgen sen börjar storstädningen..... vart ska jag börja??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0