Åker iväg..

Hallå hallå.

Om en liten stund ska jag/vi bege oss till Rockneby för att spendera kvällen & natten där. Vi får se om vi stannar hela helgen, sånt man märker. Iallafall så ska vi åka dit snart och grilla och dricka litegrann, kommer bli mysigt. Var ett tag sen vi var där sist.. (när gunvald hittades??).

Idag har jag jobbat, varit en ganska seg dag, gick sakta framåt tycker jag! Vilket är jobbigt, man tittar på klockan hela tiden och den verkar inte röra på sig. Dock har det inte varit en jobbig dag.. men typ långtråkig?
Var iallafall ute en sväng med en tant idag, de gillar att få komma ut och speciellt nu i det fina vädret, man hinnar ju aldrig ta ut de annars, därför tog jag tillfälle i akt och tog ut min lilla tant! :) Och det uppskattades verkligen!
När klockan slagit lite över två så satte jag mig i bilen och körde hem, väl här hemma har jag inte gjort något.. kollat på tv och sovit lite. Det är sååå tråkigt att vi inte har sol på balkongen vid denna tiden (men skönt också). Tänkte sitte ute och läsa förut, men det är så fult på vår balkong, inge kul att gå ut.. och så är den så liten med stora möbler så man får ju inte plats.. men som om det ens finns sköna möbler som är små? neeesch, finns ju bara små hårda stolar.. så jag struntade i det.. ska försöka hitta lite nya grejer nu när jag fått lön.. skulle vara kul att kunna fixa iordning lite där ute, så att man känner att man VILL sitta där ute, trots att det är skugga...

aja, nu har jag inte tid med detta, måste ordna lite innan Mattias kommer! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0