The first day, weey!

8 Januari 2008, tisdag.

Och så har skolan börjat igen och jag är redan skoltrött, pust!
Skönt att vi bara går fyra veckor och sen ut på APU i sex veckor, ser verkligen framemot det! :)
Trots att det kommer bli kämpigt med jobbigar morgonar så är det bara att bita ihop.
Dessutom tycker jag att man kunde fått en liten slant för att man är där och jobbar, för det är man ju efter en vecka när man fått smälta alla intryck m.m. Aja det är iallafall min åsikt!
Dagen idag gick ganska fort, kollade på en film på sjukvården sen pratade igenom lite smitta m.m, slutade redan vid tolv, vilket var skönt!

Jag somnade mot all förmodan innan tolv igårkväll, men jag sov inte alls bra fram till tre tiden, då jag vaknade och det kändes som jag inte sovit något, sen tog det en timme att somna om igen och sen väckte mattias mig runt sjutiden bara för att han inte kunde sova, han är snäll han! (:
Men jag halvsov iallafall fram till halv - kvar i åtta! Det är andra gången vi går upp så tidigt, på lovet har vi sovit alldels för länge och en gång har vi gått upp redan vid halv åtta, då vi hade ett ärende.
Imorgon har jag egentligen sovmorgon, som jag inte lär få utnyttja eftersom Gunvald ska kastreras imorgon och Mattias totalvägrar att åka dit själv, så man får väl offra sig! (:

Om en stund ska vi åka iväg för att inhandla lite saker och sen blir det till att laga middag, jag är utsvulten! Maat!
Efter maten ska jag dra med mig Mattias ut på en promenad sen blir det mys i soffan tror jag! :)

Nu ska jag sätta på mig ett par strumpor.

/Viklund

Kommentarer
Postat av: Fridah

ha en superfin eftermiddag,. :)

2008-01-08 @ 16:18:21
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: daniela

ha en trevli shoppingtur:)

2008-01-08 @ 16:27:13
URL: http://danielamoskovits.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0