I'm gonna shine!

14 Januari 2008, måndag.

Det blir Gran Canaria den 16:onde (tror jag det var) Februari! Hur skönt kommer inte det bli? :)
Skönt att komma från kalla Sverige 1 vecka och njuta av att vara utomlands.
Så detta året kommer det bli två utlandsresor, mer än vad jag rest i hela mitt liv! haha!
På tal om resor så åker Rebecca & Pontus till urhärliga Thailand imorgon och stannar i två veckor! Åh vad jag hade velat byta med Pontus, men nu är det som det är! :) haha!

Idag har vi varit i Kalmar och fixat ett pass till mig samt fixat körkortet till Mattias.
Sedan har vi strosat runt på stan och varit en runda på Ikea där vi gick omkrin i minst två timmar! (:
Det är så mycket vi vill göra om i lägenheten, badrummet, sovrummet, köket, vardagsrummet (haha alla rum).
Men vi får ta det som det kommer, de som står högst upp på listen är badrummet, det är inte så himla snyggt faktiskt!

Nehe, nu ska jag göra Sjukvården och sen lägga mig i soffan och ta det lungt, jag är trött!

Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0