I don't want to be that girl..

30 Januari 2008, onsdag.

Ska strax bege mig ner till skolan, har sovmorgon idag och börjar inte förens 10,00, skönt!
Vaknade idag och min hals gjorde ont, buhu. Har nog haft feber inatt dessutom, vaknat och varit helt varm & svettig, men nu på morgonen så har den lagt sig, så det blir att ta sig till skolan.
Åh jag vill inte bli sjuk, inte nu när vi ska ut på praktik, så jäkla typsikt!
Men jag håller tummarna, får dricka te och knapra halstabletter!

Slutar runt halv ett tiden idag förmodar jag och ska försöka ta tag i lägenheten och städa litegrann.
Åh vad jag hade behövt tvätta egentligen, jag tvättade ju aldrig i lördags (pga av jättebakfylla) och det fanns ingen vettig tid förens nu på lördag, så att inte tvätta på två veckor.. ahh panik!
Fan vad jag önskar att vi hade en egen tvättmaskin, det vore asbra. Det ska jag köpa när vi bli miljonärer. haha!

Igår kollade jag & mattias på ännu en Harry Potter film, fenixordern? heter den så? aja, iallafall, mattias har nästan blivit besatt av Harry så man får väl kolla också, thihi. Men den var faktiskt ganska seg, hände ingenting förens sista 15 minuterna typ.
Jag tittade även på Juno igår när jag kom hem, den var väl sådär. Den var inte någon direkt "wow" film, men den dög.
tittade även på en film i skolan, minns inte namnet, men jag tror inte att det fanns ett öga torrt efter filmen (iallafall inte bland oss tjejer). Den var asbra (trots att jag bara såg typ halva).

Nehe, ska sätta på  mig ett par strumpor, borsta tänderna och bege mig.
Skriver kanske senare, den som lever får se. Tjaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0