Hide away

11 Januari 2008, fredag.

sitter och lyssnar på låtar som jag lyssnade för 1½ år sen ungefär.
älskar låten Hide away med Laleh, den är så otroligt fin.
Lyssnade även på, I see you, you see me med The magic numbers & What's left of me med Nick Lachey.
Helt underbara låtar och ryser verkligen när jag hör det (:

Ikväll har jag kollat på premiären av Lets dance, men gav upp efter Karl-Petter (vilken charmplutt).
Tyckte inte det var så jätte bra faktiskt, men det är något man kan kolla på när Fredarna är tråkiga!
Puh nu ångrar jag att jag inte tog tag i sökandet efter en partner att gå ut med ikväll.
Eftersom jag fick ett sms om att det var bartömning på Ernesto, fan också!
Aja, jag överlever.

Åh jag är såå sugen på att åka utomlands någonstans, men jag vet inte vart.
Till något varmt ställe, men vem ska jag ta med mig? Mattias vill ju inte åka utomlands.
Dessutom har vi nog inte pengar till det heller, men det ju inte suttit fel att åka någonstans.
Visst jag ser fram emot Paris, men den är sommar.. har så mycket annat att se framemot som händer innan.
Därför skulle det vara skönt att åka snart, så man har något att se fram emot typ snart istället för om 5 månader! Förstår ni min tanke? (:

Nehe, ska försöka hitta på något annat, kanske kolla ett par vänner avsnitt.

Hide away: http://www.youtube.com/watch?v=R4f4L-JYkX4
I see you, you see me: http://www.youtube.com/watch?v=27JJmMmB8p8
What's left of me: http://www.youtube.com/watch?v=1WMfU_IeMl4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0