Hero

19 Januari 2008, lördagnatt? eller kväll?

Alltså vilken sjuuuukt tråkig dag, jag vet inte vad jag ska göra.
Sitter mest och rullar tummarna och sitter och kollar rund på bdb, vilken jäkla liv alltså.
Har nog suttit flera 10-tals timmar framför burken snart, kan inte var så bra.
Kommer ha träningsvärk i fingrarna imorgon, haha!

Eftersom jag inte har något vettigt att göra började jag kommentera massa bilder på bilddagboken, så nu sitter jag och pratar med någon kille från halmstad, vi har tråkigt båda två och vet inte vart livet är påväg egentligen, haha!
Funderar på att skicka iväg ett sms till Mattias, vi får se, han kanske är för full för att svara? haha.
Han sa förut att han skulle skicka ett sms framåt kvällen och det han ju inte gjort, vilken svikare! ;)
Vi får se helt enkelt hur jag gör, men om jag känner mig rätt kommer jag slänga iväg ett sms direkt när jag skrivit klart här. :)

Idag har jag förresten varit och kört hela två gåner till Maxi, första gången var med mamma och hon är ganska hispig så det var läskigt att köra med henne, för hon tvärbromsade, trots att jag nästan hade läget under kontroll och så vidare, men iallafall.
Sen åkte jag och P-G till maxi, för mamma hade inte köpt köttfärs. Men då tog vi en annan väg där jag fick köra i lite högre hasitgheter, lite roligrare och gick beydligt bättre.
På måndag ska jag köra ner till linköping (eller iallafall delvis, vi är tre som ska köra dit), sen blir det halkan, som jag faktiskt nu ser framemot, kommer nog vara ganska kul!:D
Sen på eftermiddagen får man åka hem och träffa sin älskling, det ska bli så sköönt.
Det är sjukt att man kan sakna honom såhär mycket, vi sågs ju liksom igårmorse. haha, jag är nog lite väl töntig, men jag är kär, fruktansvärt kär. :)

Men vet ni, ska skicka iväg ett sms nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0