And so, we get to party!

12 Januari 2008, lördag.

Det är lustigt hur man på några minuter kan ändras för slashas till festprisse.
Igårkväll fick jag ett samtal för Jessica runt kvart i tolv om att hon var utanför och ville komma upp.
När hon väl kom upp tyckte hon att vi skulle supa lite, så jag tog fram det jag hade och därefter började vi dricka och prata, vilket var väldigt trevligt.
Runt kvart över ett så ringer Mats och vill att Jessica ska komma till PP-tryck, därför börjar jag göra mig iordning, smink, kläder och diverse saker. Möter upp Mats & TK efter en bra stund där vi bestämmer oss för att gå vidare mot Åberg eftersom Mattias ville att vi skulle komma dit, eller iallafall att Mats skulle komma! :)
Så vi vandrade ner till stan vid två tiden kan jag tänka mig att klockan var.
Hos åberg fann vi, åberg själv, Mattias, John och Ajax (tror jag hon kallas)..
Efter en stund fortsatte vi bort mot Mats där Jessica somnade (däckade?:) och vi andra gjorde nog inte så mycket.
Det var nu vi började runda av och blev trötta, spriten höll på att försvinna ur kroppen..
Runt fem snåret gick vi hem för att lägga oss och det var mer än skönt!

Och vet ni? jag blev onyckter igår, whheej, det var inte igår liksom.
Men det beror nog på att det blev en sån impulsfest grej och så drack jag jäger rent, det är inte så gott egentligen.
Därför har jag haft en ond huvudvärk idag, synd om mig!
var uppe vid tjugo i tolv och duschade, kände att jag VERKLIGEN behövde de, sen efter det var det bara att sätta igång med tvätten, jippie, jag var såå sugen!

Ikväll blir en lung kväll, har nyss avverkat 1½ timmes sömn, mycket skönt. Förmodligen ska vi äta räkmackor ikväll, mums! Om vi orkar ta oss tid till att koka ägg och skala räckor. Fast jag är fortfarande mätt efter vi åt sist.
Vi får se, annars får vi la äta de imorgon, det gör ju inte så himla mycket! :)

Så, nu ska jag bege mig mot soffan igen och krypa ner under täcket. Åh jag är såååå TRÖTT!

Tack till Jessica som då gjorde min kväll igår, för om hon inte haft energin till att festa hade jag suttit hemma som en annan soffpotatis och haft tråkigt. Så tack till Jessica för en rolig kväll och eftersom vi näst intill är släkt nu så får vi festa till att igen! :)

Byee!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Wiiie, det va bara sååå kul vännen ! blä va go du är att festa med !

2008-01-13 @ 13:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0