And now it's time to do something!

10 Januari 2008, Torsdag.

Sista dagen på veckan och första veckan efter lovet är över.
Dagen har varit lång, men ändå ganska rolig (:
Det började med att vi hade samhäll och våran älskade JP på plats, det förgyllde ju hela dagen, eller hur Helen? ;)
Jag hade senare körlektion vid halv tio, där vi körde i stan och det gick hyffsat.
Ska köra halkbanan den 21 Januarie, men då blir det inte här utan i Motala hos mamma.
När jag är där ska vi kolla in balklänningar, så vi får se om vi hittar några fina.
Ska åka till mamma på fredagen förmodligen och stanna till måndag.
Därefter åker jag hem för att kunna infinna mig på praktikplatsen på tisdag som jag och jenny ska besöka! :)

Nog om det, sen jag kom hem har jag inte åstakommit ett dugg, jag blir så trött på mig själv ibland.
Men jag ska göra det, jag ska ta tag i saker och ting, det är bara ett måste, så det så!
Hemligt hemligt, men nog fan ska det bli bra tillslut!

Förresten fick jag åka med jenny idag för första gången, det var ganska läskigt! (: haha!

Aja, ursäkta för ett ganska flummigt inlägg, jag är inte direkt på skirvarhumör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0