A little bit of . .

4 Januari 2008, fredag!

Jag har en sån där konstig men ändå skön känsla i magen.
Året har hunnit bli tvåtusenåtta, året då jag, Mattias, mina vänner mfl tar STUDENTEN!
Tänk er när vi står där upp på scenen, vilken magisk känsla. Bara det inte regnar, visst det behöver inte vara kokhett, men det får absolut inte regna!
STUDENT, jag har en känsla av att det kommer vara Mimmi som pratar inför folket, vi kommer vara lyckliga, våra tårar kommer att spruta (iallafall på oss tjejer:). Det ska vara en magisk dag!
Vi står där uppe på scenen med våra fina kläder och snygga mössor, vi tittar ut över folkmassan och söker efter våra föräldrar/släkt, söker efter våra plankat... Jenny Viklund Omvårdnad 5/6 2008 Student!
Vi kommer springa ut och lämna skolan bakom oss!

Funderar på hur dagen kommer att vara.. först och främst blir det att gå upp supertidigt (om man ens kunnat sova), göra sig iordning, skicka en mängder med sms "IDAG TAR JAG/VI STUDENTEN!!", gå vidar mot champangefrukosten, en sista gång med klassen. Vi ska skratta, vi ska gråta och vi ska bli onyktra.
Senare promenerar vi till skolan för sista gången, njuta av den förhoppningsvis sköna dagen.

I detta skede är det 5 månader kvar (imorgon är det exakt 5 månader!!).. FEM MÅNADET, det är sjukt, jag säger det en gång till.. SJUKT!
Innan dess är det så otroligt mycket som ska hinnas med, jag börjar få smått panik.. märks det?



Som ni ser har jag gjort ett tappert försök att göra om min blogg, designa den lite själv.
Inte riktigt klar, men ska finslipa när jag har ork & lust!

J. Viklund!

Kommentarer
Postat av: cärlin

helt sjukt! :p

2008-01-04 @ 18:25:47
URL: http://wellyouknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0