I'm getting stronger

5 Februari 2008, tisdag.

Jag vet inte riktigt hur jag mår idag, bättre än förut, fast sämre än igår, lustigt.
Jag mår i ett mellanting helt enkelt, verken riktigt bra eller riktigt dåligt, utan sådär.
Tog mig en lång sovmorgon idag, vaknade vid halv tolv, tror nog jag behövde de med tanke på att jag haft ganska så lite sömn de senaste nätterna.
När vi lagt oss igår så började jag hosta och hosta och hosta ännu mer, så jag gick och la mig i soffan och kollade på lilla sjöjungrun fram tills halv två, då jag vaknade upp till ljuva sångröster! ;)
Iallafall så gick jag och la mig i soffan för att inte störa älskling eftersom han skulle upp till skolan, snällt av mig! :)

Jag hade ju tänkt att promenera ner till stan, men känner mig inte tillräckligt kry för det, eller är jag bara jävligt lat.
Nae, det sistnämda kan jag inte påstå att jag är idag, för jag har faktiskt städat hela lägenheten och jag har hållt på i 2 timmar ungefär, det märks att jag varit sjuk, för shit vad stökigt det var. Mattias har ju inte den tendensen att se när det är stöktigt tror jag! (; Han har iallafall inte gjort något åt det, så jag har iallafall städat idag.

Funderar på om jag ska äta något, har inte hunnit äta verken frulle eller lunch så jag börjar bli smått hungrig och tung i huvudet, jag vet att det inte är bra att missa de, men so what, matlusten är inte så stor när man är förkyld och hängig, så det så! 

Jag måste även hoppa in i duschen för jag är svettig, ännu ett tecken på att jag är sjuk. För jag menar så ansträngande är det inte att städa, eller är det bara jag som tycker det?
Sak samma, jag måste iallafall duscha.. det ska bli skönt, känns som om det var år sen jag gjorde det, haha!

Aja, ska antingen äta eller duscha nu, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0