Trött som en bäver.

Jag är grymt jävla trött. Kom hem för 30 minuter sedan. Jobbade fram till två och direkt efter åkte vi in till Kalmar där vi varit hela dagen och vet ni hur mycket jag hittade? Just det ingenting!
Kom hem med en filt och tre ljus från ikea, jippie liksom?
Funderar på att dra ner till stan imorgon en sväng innan jobbet och se om man hittar något. Måste ju har något på nyår.
Har handlat lite inför nyårsmiddagen nu, så det blir nog gott. Hoppas min efterrätt blir bra, hittade ett bra recept förut.

Mattias är hemma hos Patrik på hockeykväll, så ska hämta honom efter halv elva (om jag är vaken, zzzz).
Så jag ska sitta här och kika på tv en stund och käka lite after eight som jag fick av en tant idag.
Kanske läsa lite ur en bok, har ju endel nu, så kan ju börja läsa lite mer, fasen vad jag har saknat läsningen känner jag nu. Det är så gutt att bara kunna lägga sig och läsa, riktig avkoppling.

Förresten pratade med chefen idag. Inga bra nyheter där inte. Blev inte förlängt, utan poolen skulle täcka upp den tjänsten. Dock vet jag att gruppen kommer klaga på det, för de tycker det är jobbigt när det är nya hela tiden.
Men chefen sa att de skulle testa iallafall och se hur det gick. Men självklart är jag fortfarande timvikarie..
Så på söndag är min sista dag då, puff, vad tråkigt. Men aja, det får väl gå. Inte långt till sommaren nu, så då blir det ju sommarjobb iallafall.

Nehe, nu kallar tv:n på mig. Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0