Städar.

Godmiddag!

Håller på att städa, men har för tillfället tagit en liten pause, nu är det endast badrummet och sovrummet kvar, sedan är det bara till att dammsuga hela lägenheten. Puh vad det är tråkigt att städa, men desto härligare sen när det är gjort och det är fint överallt.

Vaknade halv tio idag, men blev inga nybakta frallor till frukost idag. Ingen av oss orkade gå ner, eller rättare sagt, vi sa inget om det! Så det blev istället stekt ägg, det funkar det med.
Vet inte riktigt vad vi ska käka idag, måste kika i frysen vad vi har, är inte direkt sugen på något heller. Så vi får se vad vi får ihop, det brukar bli något ätbart iallafall, haha! :)

Jag hade världens konstigaste dröm inatt, jag tänker fan inte berätta den, för den var helskum och då skulle de slå snurr i huvudet på människor, därför så säger jag bara att drömmen var helskum, ni får leva med det. höhö!

Idag händer väl inte så mycket, ska försöka få mattias att följa med och handla de sista julklapparna, sedan vettitusan vad som händer, typ inget som vanligt i mitt roliga jävla liv. Blöh!
Men aja, jag överlever väl. Nu när jag är ledig ett par dagar ska jag fasen göra något vettigt, inte bara sitta inne och glo, varje dag ska jag göra något.

.. eller ja vi får väl se!

Nu måste jag fortsätta med städandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0