Snart jobb

Nu har jag hunnit smälta min fina lön. Jag är så glad! Förvisso kanske det inte är mycket pengar för vissa, men för mig är det mycket. Så det ska bli kul att komma ut på tisdag och handla fina julklappar till älskling. Nu ser man framemot det ännu mer, bara för att man vet att man kan köpa något lite finare! :)
Och ja, jag ska spara pengarna, eftersom jag bara har jobb tills den 4 januari så måste jag försöka spara så mycket som möjligt, så vi klarar de andra månaderna också! Men det blir nog bra!

Om en stund ska jag iväg till jobbet, förhoppningvis så får jag tag på chefen, för att höra om tjänsten.
Om inte så får jag se om hon är där nästa vecka. Ikväll jobbar jag till 22 och jobbar med Helené, så det blir bra.
Ska ta med mig lite ljusing (bröd) till en tant, det är norrländskbröd, finns här nere också, men det är inte samma märke och verkligen inte lika gott. Fick lite utav mamma, så ska ta med lite till tanten! :)
Ska strax börja göra mig iordning, ta på mig andra kläder, packa ner en apelsin & knäckebörd.

På juldagen blir det utgång, vilket jag ser framemot hur mycket som helst! Jag är verkligen peppad!
Dessutom ska Rebecca & Pontus komma hit och förfesta, så det ska bli så otroligt kuul! Fasen vad jag längtar!
Och jag har tom RÅD att gå ut på juldagen, fy fan vad det känns bra! LOVE LOVE LOVE!!
Fisken ska även med och det ska bli underbart, vi två är bäst på fest.

Nehe, nu måste jag ordna lite innan klockan tickar iväg. VI hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0