Om lite allt möjlig!

Ni vet att jag är ett bra offer för telefonförsäljare (eller åtminstone va, jag ska bli stark). För 14 dagar sedan ringde en snubbe som packade på mig en tv-tjänst, som var asbra tyckte jag. Men efter ett tag kom tankarna fram att vi har nog inte råd med detta, så jag får skicka tillbaka det. Vilket jag tycker är mycket lättare, man ångrar sig och så skickar man tillbaka det.
Och så kom startpaketet och så läser jag på avtalet och där står det att om man vill ångra sig måste man ringa till bredbandsbolagets kundtjänst! Och jag hatar att ringa och dessutom trodde jag att de skulle packa på mig ännu mer saker.
Men idag, precis 14 dagar efter jag beställt det (har bara ångerrätt på 14 dagar), så ringde jag och det gick lätt som en plätt. Det är vid sånnahär tillfällen som man kan dra en vit lögn, det gjorde jag! Hon undrade varje jag ville ångra mig, så jag sa att jag blivit av med jobbet så jag har inte råd längre, då tyckte hon synd om mig och förstod, haha! :)

Annars har det varit lugnt i mitt liv, jag har jobbat och ska inom närmsta framtid få reda på hur det blir med tjänsten på almen. Eller hur allt ser ut angående mitt arbete. Snart går ju mitt "vik" (är ju inte direkt vik men ändå) ut och jag pratade med Chefen i fredags och hon visste inte riktigt än hur hon skulle göra med mig. Så jag hoppas och jag hoppas att ni håller tummarna för mig! För jag älskar mitt jobb, jag gör det verkligen! :)

Idag är jag ledig efter ha jobbar helgen, så idag har vi lite saker att ta itu med.
- ner till statoil och se vad det är för paket som väntar där??
- lämna tillbaka tapeterna (vi är säkra nu)
- städa
- baka pepparkakor & kola

Denna vecka kommer bli härlig! Jag jobbar tis&ons sen är jag ledig i 4½ dag!! Det ska bli såå skönt!
Ska försöka handla klart alla julklappar, har endast 5 kvar. Ja det är väl det jag har inplanerat iallafall.
Jag har inte råd till att göra så mycket annat, eftersom lönen jag fick snart är slut, pga av räkningar & julklappar.
Jag längtar tills nästa lön kommer, för den kommer bli fet eftersom jag jobbar HELA november! Me like!

Nehe, nu ska jag duscha, det kliar överallt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller tummarna :)

2008-12-08 @ 11:36:40
URL: http://babycakez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0