Kvällen är här!

Ja, så är det kväller igen och jag är rätt så trött. Funderar på att gå och borsta tänderna och sen lägga mig i den renbäddade sängen, låter väldigt lockande!
Ska ju upp tidigt imorgon, så lika bra att lägga sig tidigt, trots att man inte somnar, men kroppen vilar ju iallafall.

Idag har vi städat och ordnat. Bakade pepparkakor & kola, och ja, jag misslyckades idag med.. Fast åt andra hållet, det blev för mjukt. Eller alltså inte sådär jätte mjukt, men inte sådär perfekt som det ska vara.
Men jag har det i kylen nu, så de kanske stelnar till sig, man kan ju alltid hoppas. Hur som helst så blev det iallafall gott!
Fast jag förstår inte, pepparkakor blir aldrig lika goda som de man köper på burk? Eller är det jag som misslyckas med det, jag vet inte.
Vi har även hunnit med att sätta upp julgranen (ja jag vet det är kanske tidigt, men åh så mysigt), katterna bryr sig inte ett dugg om den, än så länge, vilket känns skönt!

Imorgon blir det att fara på stan och greja, lämna tillbaka tapeterna och ner till statoil och se om jag verkligen har något paket där att hämta ut. Sen kika lite julklapparna som återstår. Jag vet på ett ungefär vad som ska inhandlas, så ja det är ju bra det iallafall! :) Det är nog första gången jag kommer vara klar veckan innan jul.
Fast, helt klar kommer jag nog inte att bli, för mattias presenter får jag nog handla samma dag som jag får min lön, alltså dagen innan julafton. För de kommer jag inte ha råd med annars.

Nehe, nu ska jag nog göra mig iordning för sängen. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0