Julklappar & sömning!

Nu är jag hemma igen och jag är trött!
Har handlat lite julklappar, så nu är paket till jessica, hugo, vilma, farmor & p-g klara, så det känns ju bra.
Dock inte så roligt när pengarna försvinner i ett naffs. Men aja, det är ju jul så det är bara att se glad ut!
Har ett par presenter kvar att inhandla och så mattias present!
Jag har haft lite problem att komma på vad jag ska ge honom, men har nog kommit på det nu.
Visst, det är nog lite tråkigt, men det får va så ändå.
Men det handlar jag nog sist, typ den 23:dje när jag fått min stora lön!

Som sagt är jag trött och ska slänga mig framför tv:n tänkte, jag vet att jag kommer somna, vilket kanske inte är så jätte bra. Men åh bara en halvtimme? (jo säkert!). Men efter min powernap måste jag ta tag i köket och diska och sen ska vi baka pepparkakor och kanske en ny omgång med knäck (eftersom de vi kokade nu, det blev rätt hårda, haha).
Aja vi får se vad vi orkar med. Om vi ska göra knäck måste vi handla sådana formar, vilket jag inte tror mattias vill åka och handla. Men vi får se.

Nehe, en stund framför tv:n låter inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0