Jag säger godkväll!

Ännu en dag har sipprat förbi. Och dagen idag har inte bestått av så himla mycket.
Vaknade upp med sprängande huvudvärk och ryggvärk, verkligen en bra start på dagen!
Fick så fruktansvärt ont i ryggen igårkväll när jag skulle svalka Mattias.
Eftersom huvudet & ryggen gjorde så fruktansvärt ont så låg jag kvar i sängen extra länge, kom alltså upp vid HALV TOLV! Hör och häpna, inte blev det någon mysig frukost här inte? nej nej, men jag börjar väl bli van nu! :(

Men när jag väl kommit upp var det mest att dona lite här hemma, eller nja jag satt väl mest framför tv:n och så duschade jag också! Mattias lagade ljuvlig middag, fläskfile & potatis i ugn! Mums mums mums! Vid tre åkte vi ner till arbetsförmedlingen eftersom Mattias hade möte där. Efter det blev det att skjutsa hem honom och sen till jobbet. Hade tänkt att prata med chefen om framtida planer, men hon sågs inte till förens precis vid fyra när hon skulle gå hem, så ville inte haffa henne då. Så antingen får jag gå ner imorgon eller på torsdag när jag är ledig eller blir det på fredag! Vi får se.

Kom iallafall hem lite över nio och då var det full rulle här hemma, både john & patrik var här, så att titta på desperate housewife i lugn och ro var ju bara till att drömma om! :P Så jag fikade lite och så nu sitter jag här.
Ska snart fylla på min mobil, för måste ha pengar på det imorgon då jag ska baka julgodis och sådär, måste kunna ringa mamma i tid och otid, haha! Jag återkommer med hur det gick med mitt julbakande imorgon. har ni tur få ni se bilder, men nja känner jag mig rätt så blir det dåligt med det! 

nehe, nu ska jag tvätta av mig sminket och sedan bär det ner i min säng. Godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0