Hemkommen

Kom nyss hem från Danne & Jossan, där vi spenderat kvällen. Vi har spelat Wii, fasen vad skoj.
Jag ska nog fasen önska mig det i 20-års present, men då vill jag även ha spelet Wii Fit, bara så ni vet. Så ni kan ju börja spara till det nu :)

Jag antar att det strax är dags för sängen, jag känner mig inte trött, men det är väl inget ovanligt?
Funderar på att snart gå till läkaren och införskaffa mig sömntabletter eller åtminstone insomningstabletter, för såhär går det inte att ha. För många tankar som snurrar runt i huvudet på nätterna, vänder och vrider på mig och sen upp tidigt. Man orkar inte hur mycket som helst.

Nej, ska dra med mig mattias till sängen nu. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0