Hallå i stugorna!

Hallå i stugorna.

Har precis kommit hem från Kvantum, varit och handlat lite saker till middagen idag, som just nu lagas. Idag blir det tacolasange, gottis! :) Senare blir det att kika på film, tror det blir någon bra disneyfilm!
Eftersom vi igår fick hem lite disneyfilmer från mamma, så är det lika bra att kika igenom de.
Fick även julklappar hit så nu ligger det ett gäng under granen, har bara klämt LITE (stolt över mig själv).
Igår så kollade vi på toys story, mattias hade aldrig sett den! (:
Idag blir det nog Nalle puh - jullov eller Pinocchio, vi får se helt enkelt!

Mattias sov länge idag, han kom upp ur sängen vid halv ett, så tråkigt!
Hade tänkt att städa lite idag, men inte blir det något med det heller, har iofs plockat iordning lite, så resten får nog bli imorgon innan jobbet.

Japp så är det torsdag och imorgon börjar min jobbhelg. Fre-mån, men det går nog bra. Det ger pengar och pengar behöver man alltid! :)
Längtar tills den 23:dje, dels får jag lön och så ska jag och Linnea in och handla de sista julklapparna, ja det lär vara smockat med folk, MEN det går nog ändå!
Iofs har jag bara till Mattias kvar, vet på ett ungefär vad jag ska köpa till honom. Så det ser jag framemot en hel/halv dag med Linnea, vi har inte setts på länge!

Nehe, nu ska jag duka upp och fixa iordning videon (hur ofta använder man den nuförtiden liksom?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0