En snöig morgon!

Godmorgon!

Shit vad jag är trött! Men det får gå ändå. Sista dagen jag jobbar nu, sen är jag ledig i 4½ dag, gött!
Vaknade imorse klockan halv nio av att det plingar på dörren.. Ricky skulle komma hit eftersom han hade uppkörning vid tio. Så jag gick upp kort därefter och har sen dess ätit frukost (nybakade frallor från affären här nere, urgott!), duschat och kikat på tv! Nu är jag dessvärre astrött och skulle nog kunna sova fram till jag ska till jobbet.

Det har snöat ända sen jag gick upp, men tyvärr får ju inte snön ligga kvar på marken direkt. Är lite småvitt på sina håll, men det mesta smälter bort. Men snön skulle väll komma nu till lucia och då skulle de ligga kvar ett tag (men inte till jul). Så vi får väl hoppas på det iallafall, för även om det är kallt med snö är det mysigt och det blir mycket ljusare ute, eller hur?

Nehe, nu ska jag krypa ner i soffan hos min älskling en stund innan jag klär på mig och börjar funderar på vad vi ska ha till lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0