En lyckad kväll!

Jag får väl nästan ta och säga godmorgon?!
Kom inte upp ur sängen förens typ halv två idag, behövde vila efter en hård kväll.
Var hemma vid fem :O

Kvällen började här hemma, sedan bar det av mot Kalmar med Rebecca, Caroline & Fia. Väl inne dansade vi och drack cider (en och annan för mycket tror jag?, men kul var det iaf:) och så sjöng vi kareoke 3 gånger, haha! :)
Första gången drog jag med rebecca upp och hon hatade mig för det, haha men vi var asbra! :)
Sedan gick vi alla fyra upp och sjöng och sedan jag, cärlin & fia.
Det vär rätt så mycket folk, men det var kul ändå, tog inte lång tid i baren och visst fick man trängas när man skulle dansa, men äsch! :)
Träffade mycket roligt folk och jag hade jätte trevligt! :)

Åkte hem med Pontus vid halv två tiden.. Åkte till Patrik eftersom Mattias var där.
Där hittade jag även, Johan, Mats & Anton. Senare kom Patrik och ricky och sedan gick vi typ hem.
Jag och Mats gick och kikade på stjärnorna och tyckte allt att det skulle vara mysigt att åka skidor en sådan dag. Sitta uppe i skellefteå typ och titta på stjärnorna, mysa framför en brasa och liksom bara vara.
Och nu menar jag inte att jag och mats skulle göra det, utan att vi skulle göra det med våra respektive, för er som inte förstår det.
Vi skildes åt efter en stund och jag fick gå med Mattias, RIcky & Johan och filosfera, dock var de inte lika bra! :P

När vi kom hem kikade jag på hur många grader det var ute, - 7,8 inte undra på att jag var kall!
Åt lite nudlar sen i säng. Faktiskt en helt jävla bra kväll för att sammanfatta allt. Från fest och dans till stjärntittande! :)

Dock var jag den enda i sällskapet (hemma hos patrik alltså) som aldrig kräktes. Jag är så jävla bra! Jävla killar, de brukar väl aldrig vara så töntiga och spy? haha! (okej, mats kanske inte spydde, men skit samma, jag är bra ändå!)

Nu har jag städat undan iallafall och väntar på att Mattias & ricky ska komma med fanta, är så sugen på det just nu! :)
Ikväll blir det en lugn kväll framför tv:n och imorgon blir det tydligen middag sa mattias?

Men hur som haver, tack så jävla mycket för en bra kväll! Ni är bäst! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kika gärna in i min nya blogg ! :)

2008-12-26 @ 15:54:37
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0