En lite stressad Jenny!

Jag känner mig lite stressad! Det är inte bra att gå upp vid elva när man börjar vid två, man hinner ingenting man hade tänkt.
Varför är man så jäkla morgontrött? snälla ge mig energi till att vakna upp tidigt och vara pigg. Det skulle verkligen uppskattas!

Idag är det korvstroganoff som står på matlistan, så det är väl snart dags att sätta igång med det. Eller det kommer nog mattias göra, för det är han som lagar mat i denna familj! :) haha! Själv ska jag ordna inne i sovrummet, hänga upp tvätten, bädda sängen och lite. Ska även göra mig iordning inför jobbet.

På onsdag när jag är ledig ska vi julbaka lite, typ knäck, pepparkakor och annat smått och gott. Vi får väl se hur det går! :)
Det ser jag iallafall framemot, mys! :)
På torsdag är jag också ledig, då är det kalmar som står på schmat. Vi ska skjutsa in Ricky och så ska jag ta kort till körkortet (ja jag vet seeg!). Och så ska jag övertala pojkarna att vi ska gå på stan och handla lite julklappar också! Så ska skriva upp en lista på vad för julklappar som ska inhandlas och sen bär det av. Känns bättre att ha det mesta gjort, så man slipper springa de sista dagarna där innan jul, eller hur?

Fast någon julklapp blir det nog sen den 23:dje när man får lönen. Det lär ju vara smockat med folk då, men julklapparna måste ju inhandlas och eftesom jag får mer pengar då så är det bara till att bita i det sura äpplet! :P

Nehe, nu ska jag göra iordning lite. vi hörs! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0