En dag innan nyårsafton!

Nu ligger tvätten i maskinerna och vi ska strax sätta igång med att laga mat.
Vet dock inte vad som står på menyn idag, är lite sugen på köttfärs av något slag. Kanske biffar? :)

Var och handlade på kvantum förut, shit vad folk! :O men allt som vi ska tillaga imorgon hamnade i vagnen, så nu väntas bara morgondagen, sen ska vi sätta igång med världens läckraste måltider, höhö! :)
Var även inne på lindex en sväng och hittade en klänning jag ska ha imorgon, kanske inte en nyårsklänning direkt, men skit samma. Vi ska ju bara vara här hemma ändå!

Hade förhoppning om att hitta någon snygg blå löpare, eftersom jag tänkt duka lite finare, men det sket sig. Den jag hittade på kvantum var på tok för mörk, så det får bli bara den vita duken. Men det går nog att mixtra ihop något med det också.

Jobbar idag också, börjar vid fyra, så ska försöka hinna städa undan lite innan dess, så man slipper ta allt imorgon, då blir det lätt en irriterad stämning och stress blandat med det känns inte alls som en bra kombination. Men jag får se om jag hinner göra det idag, har ju endel andra saker att tänka på, så som middag idag och tvätten, men vi får se. (:

Nehe, ska höra med älskling vad vi ska äta, sen äre bara att sätta igång. Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0