En bättre dag.

Det gjorde nog susen att få sova ett par timmar, för idag känns allt så mycket bättre och lättare!
Även om vi gick upp väldans sent idag så är jag inte sur över det, utan jag behövde verkligen sova ut.
Idag jobbar jag också, vilket gör det hela ännu roligare (ja, jag älskar mitt jobb och jag längtar verkligen tills jag får gå dit, kalla mig sjuk, gör det ;).
Nu osar det mat i lägenheten och min mage kurrar, idag blir det köttbullar (hemmalagade ofcourse), potatis & sås. Ska även slänga i några sånna där små morötter som man kan tugga lite på! :)

Eftersom vi gick upp sent idag har det inte hunnits med att göra sådär mycket, vi har avverkat ett parti chicgao (där jag vann!) och ett par rundor bluff. Har även hunnit duscha och nu så sitter jag här. EGENTLIGEN hade vi behövt fixa lite här hemma, men det får vänta tills imorgon eftermiddag.

Dock har jag en sten i mitt bröst, jag vet inte riktigt hur vi ska klara av sista veckorna innan jul nu. Har drygt 200 kr kvar och inte alls mycket i kyl&frys. Men man klarar sig säkert, men det blir tufft. Har dessutom inte handlat klart alla julklappar än (får göra det den 23:dje). Det är jobbigt när det är pankt, för då är man verkligen körd i botten känns det som. Finns inget man kan göra, allt är bara så trist.

Men man får väl leva på kärlek (som en gubbe på jobbet brukar säga till mig), vi får väl försöka överleva på det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0