Dagarna går och går och går.. och så går det lite till!

Det är rätt så tragiskt att människor fortfarande är på dagisnivå, men det betyder ju bara en sak, att de inte har allt för mycket innanför pannbenet, så är det ju. Dessutom stå för vem man är, så svårt kan det inte vara? :O

Hej!
Sitter här med kurrande mage och snart ska vi bege hos till Mattias mormor för att äta middag där.
Där stannar vi en stund för att sedan besöka kvantum och storhandling, kylen är tom!
Sedan ikväll blir det nog mys framför tv:n, kolla på någon film skulle jag tro!

Imorgon är det söndag och nu väntar väl alla ivriga på att det ska bli nyårsafton.
Visst nyår är alltid trevligt, dock ska jag jobba dagen efter (börjar vid sju), så någon fest blir det inte för mig. Alltså noll dricka! Kanske tar mig en cider, vi får se!
Ska iallafall spendera nyår med älskling, så hur som helst blir det bra tror jag! :)

På måndag ska jag prata med chefen om ev. förlängning av jobbet. Jag hoppas på det så man slipper gå runt och tänka på pengar hela tiden. Att det redan gått ett halvår sen jag började sommarjobba där. Pfft, tiden går fort!
Måste även till försäkringskassan och prata och ringa bredbandsbolaget! Puh, hate it!

På måndag ska vi även in till Kalmar och kika på lite kläder och kanske en sväng förbi ikea, fick ju present kort där, så vi får se! :) Vi behöver ju lite nya saker, dock tycker mattias vi ska vänta med en tv-bänk tills vi skaffat en ny tv. Åh typ om flera år då? :)

Nehe, nu ska jag slänga på mig lite smink, sedan ska vi väl snart bege oss!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas det går bra med jobbet :)

2008-12-28 @ 13:14:01
URL: http://babycakez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0