Bajshumör!

Hela dagen har gått åt till att må dåligt, jag vet inte över vad, men typ allt.
Huvudet spränger och Mattias skäller..
Iofs är det inte så konstigt, jag är på skit dåligt humör.

Det är mycket som snurrar när man inte mår bra, framförallt tankar i alla dess former.
Sånt gör att man inte mår bättre direkt, men tydligen ska de finnas där ändå.

Imorgon ska jag jobba, efter 4 dagars ledighet (där jag inte gjort ett piss.. så jävla roligt liv jag har alltså, not!).
Skönt att komma tillbaka till jobbet, men nu är mina dagar räknade.. det känns mindre kul.

Men nu säger mattias att jag ska gå och lägga mig istället för att sitta här och fräsa. Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0