25 December 2008 - fest

Har ni haft en bra julafton?
Min var helt okej, tråkigt nog var jag ju tvungen att jobba, så åkte från orrefors vid halv fyra.
Jobbade mina timmar och sedan åkte jag hem och öppnade alla julklappar, tack så mycket för alla fina saker!
Jag är såå nöjd! :) Blev även så glad när jag såg att det började snöa och att snön faktiskt låg kvar. Så myysigt! :)

Ikväll vankas det fest, först förkröka är hemma sedan blir det att dra in till Sandra, ser verkligen framemot detta!
Sitter och lyssna på min partymusik (linda, yeah!). Ska snart käka smörgåstårta, för Ricky är här och han fyller år! :)
Sedan blir det att städa undan de sista och sedan duscha och börja göra mig iordning. jag vet dock inte när folket kommer. Men runt halv sex-sex skulle jag tro. Och så åker vi bussen in sedan. Åh jag ser verkligen fram mot denna kväll.

Nehe, nu ska jag koppla in singstaret så det är gjort, sedan är det bara att göra klart allt inför ikväll. :)

VI SES I DIMMAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0