23 December 2008

Nu är jag hemma igen! Efter en slitsam dag på både jobbet och i kalmar. Gick ju på jobbet idag vid åtta och duschade och städade tills klockan halv elva, därefter åker jag hem och träffade min lilla farmor en minut och bytte julklappar.
Efter det åkte jag och Linnea in till Kalmar och shoppade de sista klapparna, så nu är allt klart!
Blev inte alls det jag tänkt mig till Mattias, men han får bli nöjd iallafall, tycker ni inte det? :)
Kikade in på mitt konto nyss och nu har pengarsiffran som jag var så glad för sjunkit drastiskt, efter allt shoppande och räkningar. Blöh.

Var och handlade på Coop förut, handlade lite julskinka, som vi kan smaska på ikväll till bingolotto, det är ju nästintill tradition att kolla på upparsittarkvällen. Mysigt ska det bli, vi har varsin lott och jag har en dubbellott, hoppas på de höga vinsterna, haha! :)

Min mage kurrar för fullt här nu, har inte ätit idag eftersom jag blev stressad till jobbet och så hann jag inte det innan vi åkte till kalmar, funderar på att tjuvstarta med en skinksmörgås. Gottis!

Imorgon bär det av till orrefors rätt så tidigt, ska försöka vara där runt elva tiden iallafall, sedan blir det mat och mys innan det är jobb vid fyra. Fast jag på ett sett inte ser framemot att jobba på julafton så ska det bli lite mysigt ändå. Bara alla är på bra humör och vill som jag vill, haha! :)

Nehe, nu ska jag tvätta mina strumpbyxor som mattias glömde. GODJUL! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0