11 December!

Godkväll.

Nu har jag hunnit med att städa färdigt lägenheten. Har även hunnit äta middag, inget gott dock, men det får duga. Eftersom mattias inte är hemma fick jag laga min egen mat (haha), därför blev de inge vidare!

Ska om en stund kura ihop mig i filten med lite te och pepparkakor och kika på unga mödrar som börjar vid halv sju, jag har missat det rätt mycket nu de senaste dagarna eftersom jag jobbat många kvällar. Men det är lika kul att se på ändå, ibland kan man undra hur folk tänker, hur kan endel människor få skaffa barn?

Jag längtar också tills Mattias kommer hem, han har varit iväg hela långa dagen idag.. typ.
Han åkte vid tolvtiden, han skulle skjutsa in Danne till sjukhuset och när jag ringde vid halv tre så hade ingen doktor kommit än, så de fick vänta. Och vänta kan man verkligen få göra på akuten, jag minns i sommras när Patrik fick åka in, då satt vi där och väntade i flera timmar.. och så kom doktorn in och sa "jamen allt ser bra ut, nu kan ni åka hem", kan man inte kläcka ur de orden någon timme innan? för så långt tid kan det inte ta att utläsa ett EKG?
aja, hur som helst så hoppas jag att Mattias kommer hem snart, jag saknar honom lite! :)

Vet ni? jag har varit hur duktig som helst idag, trots att mattias varit iväg hela dagen så har jag inte kikat på hans julklappar han har köpt till mig, trots att jag vet vart de ligger. Detta har jag dels gjort för att jag vet att de inte är inslagna, eller jag är ju inte säker, men känner jag mattias rätt så är de nog inte inslagna och då så kommer jag direkt se vad det är och dels för att han så snällt igår sa åt mig att jag absolut inte fick kolla vad han köpt till mig.
Jag brukar annars strunta i detta, men jag har tagit mig själv i kragen idag, är det inte beundransvärt? :)

nehe, nu ska jag kika var som finns på tv:n innan mitt program börjar. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0