Huvudvärk & Tvättmaskin

Jag har sjukt ont i huvudet idag, men det beror inte på någon bakisfyllegrej, nej för igår drack jag två glas martini & en cider. Men det känns som en riktig bakfyllahuvudvärk, vilket känns konstigt, kanske Martini inte var min grej? aja, har ju i stort sett hela flaskan kvar, så vi får väl dränka den någon annan gång!

Det var iallafall en ganska trevlig kväll igår, gick runt och glodde typ. (: Tillslut började man frysa och efter ett tag fick jag med mig mattias hem (och vi hade INGA som sov här, rekord!), klockan var drygt 01,00 när vi var på väg hem, så vi kom hem i lagom tid (enligt mig).

Nu så har jag fått köra och hämta diverse saker och handlat olika saker, så när vi kom hem så stod Marianne & Esa utanför och de hade tagit med sig tvättmaskinen, så nu har vi tvättmaskin, gutt! Visst att toaletten blev lite mindre nu, men jag vill ha en tvättmaskin, så det är gutt som fasiken. Får se om jag tvättar något idag ;) thih!

Nehe, nu ska jag lägga mig i soffan och glo, jag är trött och jag har fortfarande ont i huvudet. Blä!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0