En tråkigt lördag, än så länge!

Alltså jag har inte kommit så långt, jag sitter fortfarande i morgonrock och vill inte gå upp.
Men jag har faktiskt tryckt i mig lite frukost, det är väl de ända jag hunnit med, eller nej jag har ju duschat också.
Har legat i sängen och kollat på en film "if only" kollade på halva för någon kväll sen och kollade klart idag, det var bra och lite sorglig, men sånt gillar jag!

Jag vet inte vad jag vill göra just nu, eller vad jag ska hitta på, känns inte som det finns så mycket roligt. Jag hade verlat åka och shoppat, men för att kunna göra det så måste man han PENGAR och det har jag absolut inga av.
Dessutom måste jag hålla mig i skinnet med pengarna jag har, för nästa lördag är det ju växjö och utgång där. Men inte för att jag kommer handla något därinne, jag har liksom inte råd (haha pank eller vaaaaad?!).

Egentligen borde man väll ta sig upp och klä på sig lite och kanske börja fundera på något i matväg.
Men åh att allt ska vara så tråkigt här i världen. Jäkla skit med.
Jag vill att Mattias ska komma hem snart så han kan roa mig eller något.

Nehe får väl ta tag i mitt liv och klä på mig och bädda sängen (haha säkert Jenny!!).

Vi hörs. Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0