En lördag

Nu när jag sitter och läser gårdagens inlägg blir jag vrålhungrig och vill börja grilla med en gång, haha! Maten var sjukt god igår, mycket bra! :)

Jag ska snart ta mig ut i köket för att göra iordning lite frukost till mig själv, mattias är nämligen i orrefors och tvättar bilen och byter till sommardäck.
Efter frukosten ska jag kanske ta tag i disken (om jag orkar, blää), annars får jag hitta på något annat skoj.
Jag hoppas på att vädret ska spricka upp så man kan ta sig en promenad senare idag.

Annars är inget planerat för dagen, utom tvättiden soom börjar vid 16,00. Så vi får väl se vad som händer och sker helt enkelt.

nehe, nu ska jag käka frukost. Ha det niiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0