Vårvårvår :)

vilket underbart väder, t.o.m vårjackan fick åka på idag.
härligt med sol och här hemma var det runt 17-18 grader när jag kom hem. våren & sommaren är påväg.
På omvårdnaden så var vi ute en sväng & senare på idrotten gick jag och Helen en runda.
Dock inte så långt utan till komvux där vi satte oss för att snacka.
Dels vill jag medge att det vi snackade om vad skönt, länge sen jag pratade av mig om det.
Det kändes bra att få ur sig allt igen, utan att fortfarande ha det inne.
För nu går jag inte hos min Psykolog längre, så då är det ju bra att prata om det såhär någon gång ibland :)
Efter idrotten cyklade jag hem till Linnea för att hämta min cykel.
Stannade kvar en stund för lite snack och senare en tur upp till stan för att inhandla diverse mat.

Senare under dagen har jag och mattias varit på jysk, där vi hittade en soffa som jag mer än gärna är sugen på.
En soffa med schäslong för 2900, åh jag vill ha! Det bästa är att Mattias har lovat att köpa bordet som stod där om jag inhandlade soffan, så vi har en liten deal! (:

nehe nu ska jag gå och värma upp mig oss mattias, mm.
Eller kanske man skulle ta ett bad? det var ett tag sen.



  åhh jag vill ha den soffan :)

 Puss&kram :D



Kommentarer
Postat av: cärlin the fish!

Vi är så lika! (som vanligt) jag har nämligen också länge älskat såna där soffor som det inte är en rygg på ända ut :) KÖP DEN ! haha

2007-03-12 @ 21:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0