Sovmorgon

Idag har vi sovit så länge som vi brukade göra förr, precis när vi blivit tillsammans.
Idag slog jag upp ögonen och såg att klockan var 12,05. Vi somnade ändå i ganska god tid igår, 01,00.
Så man kan ju säga att jag fått den sömn jag behöver. (:

Inatt har jag drömt märkliga drömmar om jobbet och att allt blir fel och jag hittar inte någonstans och att jag inte gör ett dugg, hehe. Men det ska väl gå bra, man har ju trots allt folk att fråga om det är något, så det kommer bli bra.
Jag börjar som sagt imorgon vid 14,00 - 21,30.. Min första riktiga dag, och det ska bli roligt! :)

Just nu är det dåligt med pengar också, jag vet inte vart allt tagit vägen?
Har ungefär 150 kr att leva på fram till fredag, vilket känns ganska surt.
Men vi har lite mat i frysen så vi får leva lite snålt denna vecka och se glada ut! ;)
Fast jag hade velat ha pengar till de den där tröjan jag såg här om dagen.. och de där byxorna som var ursnygga.
Men jag får väl helt enkelt vänta tills min lön kommer (då jag även ska kunna betala hyran och grejer).
Tur är väl att jag har Mattias som hjälper till lite! ;) hehe.

Isa har börjat löpa, och det skulle ju inte förvåna mig om hon sätter igång Kissen också så det blir ett jävla liv. Suck! Fast just nu är Isa ganska tyst och i detta tillfälle ligger de och brottas och slåss lite! ;)

Nehe, nu ska jag göra mig en ägg-macka, för jag är hungrig.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0