Plugg in i det sista!

och jag sitter och pluggar på psykoanalysen -  den är så tillfredställande, jag gillar verkligen psykologi.. 8-)
Jag skulle egentligen gjort den redan i fredags, men har inte haft orken, så nu tänkte jag att det var lika bra att få det gjort. Så nu är det 2 frågor kvar, sen är det slut för psykologin föralltid. JIPPIE
Ska även skriva lite mäsk, hur kommunikationen i gruppen var, vilket inte kan vara så svårt.

Mattias kom hem igår vid halv ett tiden och det kändes mycket bra när han sa att han faktiskt hade saknat mig under kvällen, det får mig att känna mig behövd och älskad, åh han är fin! :-)

Senare ikväll blir det film samt lite mys och förhoppningsvis komma i säng i relativ tid för att orka med skoldagen imorgon. Okej den kommer ju inte vara så himla jobbig, med tanke på att vi ska spendera förmiddagen i badhusparken med kubb och vollyboll.. det kan nog vara ganska okej.
Ja, det kommer bli bra.. hellre det än att sitta i klassrummet och göra rester tills man spyr och lyssna på Kerstin i tre timmar, då känns kubb mycket bra!

nehe om man ska fortsätta med psykoanalysen och sedan skriva en kort sammanfattning om kommunikationen så jag kan känna mig klar med skolan för ett par månader.

Och jag hoppas innerligt att schemat knackar på dörren denna vecka, annars vet jag inte vad jag gör. För då kommer jag klaga.. för det är rikigt riktigt dåligt!!!

Have a nice sunday.

/ Jänny

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0