Med smak av Sommarbärs the!

efter lite sömn och en dusch känner jag mig inte alls mycket piggare, utan snarare tröttare.
kommer bli en ganska tidig kväll och jag hoppas innerligt att jag kommer kunna sova utan lustiga drömmar om att jag sover med massa gubbar och tanter ;)

Jobbdagen idag gick bra och det känns bara bättre och bättre för varje gång man är där.
Känns skönt att få göra lite själv utan att ha ett vakande öga efter sig.
Dock har jag inte fått min utedeligering ännu, men ska ta tag i det imorgon.
Imorgon börjar jag vid 07,00 igen, men fram till två går det ganska kvickt.
Sen är det en kväll kvar sen är jag ledig ett par dagar, vilket kommer bli så SKÖNT, att få sova ut.
Dessutom är det ju midsommar då, som vi har tänkt att spendera hos Timmy, förmodligen.
Men man vet aldrig var man hamnar :)

Idag har Mattias besktigat sin bil och kan därför köra den nu, så det känns faktiskt ganska skönt att ha en bil nu.
Visst är det skönt att gå också, men ibland är det mycket bättre med bil. Så nu glider vi runt i en röd Honda (jag hade aldrig vetat att det varit en honda om inte det stått på sidorna på bilen:)

Nehe, nu ska jag krypa ner i soffan med en kopp te hade jag tänkt för att avnjuta kvällen så bra som möjligt! :)

Ha en underbarkväll och hoppas ni har att superbra sommarlov :)

Kommentarer
Postat av: fisk!!

haha det där med bilen skulle inte jag heller veta annars ;P

2007-06-20 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0