Det luktar bränt

egentligen skulle detta blivit ett total depp-inlägg.
men allt som skrevs blev bara dåligt.
därför la jag ner det ganska omgående och ska helt enkelt försöka styra över mina känslor själv, inte dela med mig till folk som egentligen inte bryr sig. (eller vad vet jag?!)

På fredag fyller jag 18 år och det ska bli intressant vad man får i present och från vilka man får en gratulation ifrån. Det ser ut som om Fredagen kommer att börja i orrefors.
Det trodde jag inte för ett år sedan att på min 18-årsdag kommer jag vakna upp i orrefors med mattias familj. Men hellre det än att vakna upp helt själv, då kommer det nog kännas lite konstigt.
Senare blir det hem till Nybro för att invänta fest hos Linnea på kvällen då hon och jag ska fira att vi fyllt arton år, endast bjudna är välkomna dit.
Det ser jag faktiskt framemot, hoppas det blir en underbar kväll.

Ser även framemot den 2 mars då jag ska ut i växjö.
" Den 2. mars (alltså nästa fredag) är det fest på .... för JENNY som nu äntligt fyllt 18. Vi ska gratta henne med att gå ut och supa henne under bordet. Förmodligen på Grace. Hör av er om ni vill hänga med!"
Rebeccas inbjudning (: hon är rikigt mysig hon.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, som jag tagit från John, så nu finns det lite musik på min dator, det känns bra så det slipper vara tyst hela tiden.
Mattias & John sitter nu i soffan och spelar poker på Playstation 2 & det är så himla roligt.
Jag funderar på att gå och lägga mig, men jag vill inte känna mig osocial.

Även om jag alldels snart fyller körkort, så är jag inte så intresserad längre.
& jag har orsaken till det;
- TJAT!! Jag blir bara mer oengared av tjat, även om det ibland behövs.
Men jag tar körkortet när jag tar det, så enkelt är det.
Det lönas inte att tjata på mig, då tar det bara längre tid.
detta har jag upptäckt själv. (:

nehe, vi får se vad kvällen för med sig.
Det känns som jag vill gråta, skrika och vara arg.
men det går inte, mina känslor för inte gå ut över folk på det viset.


Your love is my love and my love is your love
it would take an eternity to break us up
The chains of Amistad couldn’t hold us

And no matter how old we get, oh
It’s okay as long as I got you, baby

If I should die this very day
Don't cry, cause on earth we wasn't meant to stay
And no matter what people say
I'll be waiting for you after judgement day

..Mättias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0