dagens händelser

åh det måste städas & diskas men jag är så jäkla trött.
skulle bara kunna lägga mig i sängen och sova i flera timmar, kanske enda tills imorgon?
nja, jag ska nog hoppa i badet istället och värma upp min frusna kropp.
sen kanske jag har ork till att diska, iallafall lite.

dagen har varit ganska okej, idrotten var faktiskt ganska rolig, eller vad säger du Nina? (:
börja skicka snuskiga sms, haha. Hoppas det smakade sen. Hmm. (:

skulle egentligen kört idag men verken jag eller mats tyckte de verkade vara en sån bra idag med tanke på hur jag mådde. Plus att jag inte alls var så sugen på att köra och det krampade i magen.
Så där sparade jag 400 kr till en annan gång när jag mår bättre.
Var senare upp en sväng till Lasse för att få honom att skjutsa hem mig. För det var kallt.
Vi for till Lidl en sväng och handlade diverse saker, så nu är frysen proppad och jag skulle bli glad om jag fick in ett gem.
Tog även hem darttavlan så mattias kan kasta lite pil emellanåt.

försöka mig på att göra tidsmaskinen förut, men la ner det ganska fort när jag inte hittade någon fakta på internet, suck pust och stön. Får ta hem historiaboken imorgon och försöka mig på det. För jag ska bli klar med de tills på torsdag, jag måste!
Veckans första prov är averkat och det gick faktiskt hyffsat bra. Det blir iallafall ett G och det blir jag glad över.
Idag kom linnea hem och jag funderar på att plinga henne senare om jag har ork, annars får jag träffa henne imorgon.

nehe, nu fryser jag snart fingrarna av mig så ska därför tappa upp ett varmt och mysigt bad som luktar melon. Tack för mig!

4 dagar kvar till LOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0