27 December

Om ett par minuter ska jag entra Kalmar med Linnea & Mirre, ska försöka hitta mig lite kläder på den årliga mellandagsrean. Ska även finna mig en nyårsklänning som ska vara perfekt, helt perfekt!
Gick förövrigt upp för en stund sen, men jag är glad ändå! Jag gick upp vid halv åtta imorse efter att ha sovit i drygt 3, 2½ timme, för jag hade tid hos ungdomsmottagningen. Efter det var det hem och vi köpte nybakta frallor och åt en god frukost. Efteråt kände jag att jag behövde vila om jag skulle orka med en heldag i kalmar.
Så därför sov jag till kvart i ett ungefär! :)

Jag vet inte riktigt vad som händer ikväll, men lär bli en lugn kväll, känner mig fortfarande seg från juldagen, trots att jag inte var ute, men jag var ändå uppe till 06,00. Så jag är fortfarande ganska seg i kropp & huvud.

Nehe, nu tutar snart Linnea utanför, ska spruta på mig lite parfym och ta på mig ytterkläderna.

Tjao!

(Hoppas jag hittar SKOR!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0