16 December

och så var även denna helgen över, men denna helg har varit annorlunda mot alla andra.
Igår var det inflyttningsfest samt julbord här hemma, det var mycket trevligt.
Det var härlig stämning hela tiden, super skönt! Jag vet inte ens hur många det var som var här, men lagom fullt och singstar sjöngs förfullt, där jag då ägde som vanligt, haha! ;)
Sista människorna gick hem runt 5 tiden och då var jag inte trött längre, men vi gick och la oss ändå.
Inatt har jag inte delat säng med Mattias utan vi har istället varit tre stycken tjejer som legat där, Rebecca, jag & Jessica. Jag och rebecca pratade gamla minnen och en aning hemska saker innan vi försökte somna.
Att somna gick inte vidare bra har sovit 1 timme, eftersom jag gick upp vid 08,40. Rebecca skulle ju med tåget vid 09,24 så det var bara att traska ner till stationen, fast det var ändå skönt att komma ut.
Väl hemma igen var jag inte ett dugg trött utan började städa och vilken jävla svinstia det var här, mat fulla bordet, flaskor, burkar, glas överallt. Samt glasskärvor på golvet (Mirela & Helen;). Men det gick iallafall fort och städa och jag ångrar inte att det var fest här igår som jag annars brukar göra när man ska städa dagen efter.

Runt elva tiden satte jag mig i soffan och somnade fram till kvar i tolv då Ricky & John kom förbi.
Därefter har vi ätit pizza och så kollat på film, ingen aning om vilken film det var eftersom jag somnade efter typ 10 minuter. Så jag har sovit till och från sedan klockan 15,30. Jag är fortfarande trött och skulle lätt kunna gå och lägga mig, men ska vänta en stund dessutom måste jag duscha, är inte allt för fräsch faktiskt.

Dessutom är jag inte så himla bakfull idag, visst har huvudvärken varit ett faktum, men den har inte varit outhädlig, med tanke på att det var ett tag sen jag drack, samt att jag fick i mig kanske 8-9 cider samt massa shotar med jäger, som var jätte gott eller hur Linnea? haha!

Nehe, ska hoppa in i duschen och sen kolla på svenska hjältar, eller så gör jag tvärtom. haha!

Tack alla fina människor som var här igår, det var superkul! :)

p.s och ni fick jag veta att mamma vunnit massa pengar på stryktipset. Wiiie, plötsligt händer det:) D,s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0