jag kan inte styra

det blir hela tiden fel. jag vill att de ska bli rätt.
idag var det snack med psykologen och vi snackade kärlek.
massor utav kärlek & hur jag känner.
jag vill inte såra, jag kan inte såra.
alltså blev det mycket snack om Mattias & Marcus.
men även Jonsson kom på tal och jag förstår nu hur jag känner.
att det finns känslor som jag aldrig kommer släppa.
jag menar titta på mig, hur känner jag mig när han kör förbi?
just det precis, blir sådär glad, får den där känslan.
tycker synd om stackarn som är med mig då
"åh vad snygg han är" "åh vad han är snäll" "åh vad han är fin när han ler så"
jag är tokig, jag har redan uppmärksammat det.

trots att alla känslor är jobbiga, trots allt svårt så vet jag nog på ett ungefär.
trots att någon kommer bli sårad, måste tänka på mig själv.
- det är dags nu jenny att du tänker på dig själv.
du kan inte gå runt och vara så snäll mot alla hela tiden.
kärleken är inte snäll så du behöver inte heller vara det.
 
precis ungefär så.. äsch skit samma.

JAG ÄLSKAR MIN PAPPA IALLAFALL :D

Kommentarer
Postat av: cärlin

för att ingen vet typ om den resan ;D jag som kom på den idag, är du med på det eller? vore ju bajskul :D

2006-09-14 @ 22:10:25
URL: http://soulmeetsbody89.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0